sobota, 20 lutego 2016

Street wear - street art



Streat wear daje nam wolność i szerokie spektrum możliwości. Łączenie stylów, kombinowanie i przenoszenie inspiracji catwalk'owych. Pozwala tworzyć własne kolekcje dla przechodniowej publiczności a przyciągnięte spojrzenia to ich nieme owacje. Moda uliczna to swego rodzaju sztuka użytkowa wielkiego świata High Fashion.

Xsiąże M w Converse we Wrocławiu

Express yourself

 

Dzisiejsza stylizacja kojarzy mi się z początkami punkrocka w Polsce- wąskie nogawki, trampki i wszechobecny jeans. Potrzeba wykrzyczenia swoich uczuć i bunt wobec panującego ładu lat '80. Rezygnacja z tego co ogólnie dostępne, ręczne szycie z niczego, po to by przemówić głosem, którego władza nie może uciszyć. Bezpretensjonalny styl, który przez swoją naturalność i prostotę trafia w punkt.

Xsiąże M, denim i klimat lat 80.

Xsiąże M w katanie i białej koszulce.

Jeans out

Klasyczny jeans jest ostatnio prostym sposobem na wyróżnienie się spośród szarego, jeans'owego tłumu w poszarpanym i powycieranym denimie. Najprostsze rozwiązania, nie dość, że wygodne, przez mały powrót do przeszłości wyłamują się na tle 
przekolorowanej ściany.

Xsiąże M na graffiti we Wrocławiu
Xsiąże M na palcach we Wrocławiu.
Xsiąże M Crew

Wyszukajcie w swoich szafach najprostsze elementy i uczyńcie z nich królewskie klejnoty.


Xsiąże M.
____________________
Chusta- H&M
Koszulka- vintage
Katana- vintage

Spodnie - Levi's 511
Buty- Converse

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja i dobre zdjęcia. A najbardziej podoba mi się chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis. Xsiaze, delikatna zmiana fryzury ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie jestem kobietą ale cieszę się, że ktoś zauważył, że byłem u fryzjera ;)

      Usuń
  3. Xsiąże M Crew spisała się perfekcyjnie. Jestem pod ogromny wrażeniem zarówno stylizacji jak i zdjęć. Idealnie miejsce inspiracji dla mężczyzn wciąż poszukujących swojego stylu. Nie mam wątpliwości, że Ty już go odnalazłeś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny jesteś ����❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog ,pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zimowe skarpety - serio - nie mogłeś dobrać jakichś lepszych do tej stylizacji? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy zimowe? Można polemizować, ale na pewno w nawiązaniu do klimatu lat 80. :)

      Usuń
    2. No ja raczej nie podejmę się polemiki na ten temat, bo to jednak Ty miałeś te skarpetki na nogach, więc powinieneś wiedzieć, czy faktycznie są one zimowe czy też nie - ja jedynie napisałem to, co mi się rzuciło w oczy na zdjęciu. ;p

      Usuń
  7. <3 Jesteś bardzo fotogeniczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie oglądam relację z Poznan Fashion Fair... świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się Twój styl, widać ile pracy wkładasz w prowadzenie bloga. Gratuluję wyróżnienia i trzymam kciuki za dalsze sukcesy! <3

    OdpowiedzUsuń