czwartek, 25 lutego 2016

Poznań Fashion Fair

Jessica Mercedes relacjonuje pokaz Gucci z Fashion Week Milan, a u mnie na Snapchacie relacja z pokazu Polskiej Mody. Nasz mały poznański "fashion week" rozpoczął się wczoraj i potrwa do jutra (26.02). 

Xsiąże M na wybiegu Targi Mody Poznań.


Złote Medale MTP i Polska Moda

Na wczorajszym wieczorze branżowym w pierwszej kolejności rozdano Złote Medale przyznawane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie. Taką nagrodę otrzymują marki i produkty odznaczające się najwyższą jakością i innowacyjnością. Następnie przyszedł czas na pokazy marek w 100% produkowanych w naszym kraju, biorących udział w projekcie Polska Moda. Mogliśmy oglądać nie tylko ubrania, ale także buty czy biżuterię. Co podobało mi się najbardziej to muzyka na żywo. Wśród chodzących modelek i modeli swoją muzykę wykonywał Mateusz Ziółko- zwycięzca III edycji programu The Voice of Poland. 

Xsiąże M przy fortepianie Mateusza Ziółko.


Sala Ziemi i stroje eleganckie

Wszystko odbywało się w Sali Ziemi Międzynarodowych Targów Poznańskich. Kiedy dowiedziałem się o zaproszeniu planowałem trochę bardziej odważną stylizację. Wraz z jego otwarciem zmieniły się moje plany. Szybka zmiana outfitu na określony przez organizatora "strój elegancki" i oto jest:


Różowy goździk w marynarce Mateusza.

Xsiąże M w eleganckim stroju.


Wieczór z Ambasadorem Polskiej Mody

Część z Was zastanawia się pewnie jak znalazłem się na tym wieczorze branżowym. Było to dla mnie również zaskoczeniem, ale poszedłem tam na zaproszenie Rafała Maślaka- ambasadora projektu Polska Moda. W tym miejscu chciałbym mu podziękować, że mogłem brać udział w tak znaczącym wydarzeniu dla polskich marek odzieżowych.


Mateusz Gawron z Rafałem Maślakiem na Targach Mody Poznań.
Zdjęcia: Xsiąże M Crew































    
Trochę z biegu i trochę z zaskoczenia pojawiliśmy się na Poznań Fashion Fair. Z uwagi na małe problemy techniczne zdjęcia były robione  iPhone'owskim kalkulatorem. Proszę o wyrozumiałość a z drugiej strony wyrażam szczerą chęć poprawy.


Xsiąże M.

____________________
Marynarka- Tadhal
Koszula- Pako Lorente
Kamizelka- H&M

Spodnie - Wragnler
Buty- Ryłko

11 komentarzy:

  1. Wyglądałeś zjawiskowo! Zazdroszczę zaproszenia od Rafała Maślaka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! Moja uwagę zwróciła koszula, ta lamówka i pomarańczowa nic przy guzikach nadała jej charakteru, oby tak dalej! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyzby zegarek od Armaniego? W zegarkach liczy sie mechanizm, a nie koperta..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to zależy od przeznaczenia zegarka. Czasami ładny zegarek pełni głównie rolę biżuterii a nie tylko, czy aż czasomierza. Często powtarzam, że szczęśliwi czasu nie liczą. ;)

      Usuń
  4. Bardzo dobrze wyglądasz, koszula jest boska! Ale jestem ciekaw jak wyglądała ta Twoja pierwsza, odważniejsza stylizacja. Może kiedyś nam ją pokażesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie oby przyszła jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  6. o ile dobrze kojarzę xsięcia można spotkać też w mniej galowym stroju wiozącego żwirek dla kota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właściwy Xsiąże na właściwym wybiegu

    OdpowiedzUsuń